Mesti akan ada orang ingat aku pengkid punya lah lepasni.




Okay, rambut baru. Keputusan secara tiba-tiba sebab aku dah janji nak potong rambut 2013, tetapi akibat serangan rambut gugur yang tidak putus-putus, aku beralah.

Tiada jodoh dengan rambut panjang. Sedih memang sedih namun pasrah saja lah.

Oh, Kuala Terengganu best tetapi makanan sumpah mahal aku rasa dah ramai tokey dekat Terengganu tu naik haji. Seronok sebab jumpa kawan satu universiti, duduk dalam bilik aircond sedap gila rasa tanak keluar, gelakkan adik aku sebab ex girlfriend dia ada sekali secara kebetulan (or mungkin tak kebetulan sangat kot?), terlalu banyak vespa berkeliaran aku naik geram, serta pergi melawat masjid kristal. Cantik.

Gambar nanti lah. Kerana di malam hening ini, internet sungguh bitch.

Okay bai.


No comments: