Jangan ingat kucing tak boleh nak dalam hati ada taman.



Akibat lapar yang sungguh teruk, aku dan Sheima pergi memburu Burger Sepah (sumpah orgasm dia punya sedappppppp, rasa nak kahwin dengan pakcik burger tu) dekat Ampang.

Itu tak menarik sangat.

Okay, mari cerita pasal gambar.

Aksi penuh belai kasih sayang aku memang tak dinafikan. Sesungguhnya aku seorang penyayang, peramah, dan suka menabung serta gemar berhias. Okay, tak lah pelik, tapi kucing ni duduk je belakang stall ni. Aku hairan. Jadi Sheima mula-mula gosok, lepastu aku sambung. Maka miang kucing ni nak bermanja mula membuak-buak. Meleseh sana, terkesot sini. Comel la kau ingat?

Okay comel lah sebenarnya. Tengah aku sedap berbual dengan kucing tu, tiba-tiba pak cik burger sepah tu mencelah.

"Dia tengah susah hati, tu."

Aku gelak-gelak, tanya kenapa.

"Awek lari, tak nampak tu, sedih je."



YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Kau kucing je kot, nak pilu sangat pun dah kenapa?


Tapi ada jugak rasa macam nak high five dengan kucing ni.

2 comments:

Anonymous said...

syapa, ni kedai dekat dengan spca tu ke? kedai burger pakcik tu bunyik radio kuat cm clubbing kan? kalau btol, ni la kucing yang manja ngan aku dulu. hehehe

Syfa Nisa M said...

Haah weh, gila babi dia punya miangggg. Burger sedap, kucing pun manja, memang complete ah, aku tunggu je anak pakcik tu besar.