sudah lama tidak mengupdate.

tiada gambar kali ini.

oh, internet bukan kepentingan aku sekarang, jadi tiada masa untuk blog, hatta facebook sekalipun. (kecuali masa kelas arab)

sungguh sibuk jadual hidup, penuh dengan latihan teater, kelas (walaupun aku jarang pergi, ga-hah), ujian mingguan, umpatan buah mulut, dan sebagainya.

cerita terbaru,

satu,
lecturer aku pervert. tidak boleh disebut namanya, juga subjek yang diajar, ini akan menimbulkan huru hara, dan aku mungkin dibuang sekolah, atau dipenjara. tetapi dia pervert. walaupun bukan terhadap aku tetapi aku tetap geli.

dua,
Yen kawan baik sudah berpasangan, juga mangga muda. memang ini trend ke? aku marah betul.

tiga,
teater lagi seminggu lebih, mungkin kah? boleh kah? mati lah.

dan banyak lagi,tetapi aku mahu kurangkan mengumpat, lalu tidak mahu cerita di sini.

uuu, uuu, uuu, ada lagi.
aku jatuh hati kali ke seratos, tetapi boyfriend orang, babi betul.

oh, aku belajar banyak dalam beberapa hari ni,
tetapi suatu yang pasti,
"jangan lihat kekurangan orang, sebab apa yang dilihat pada orang adalah refleksi diri sendiri."


sangap jantan lah weh, diorang tatau ke aku takde Aids?

1 comment:

putihreddish said...

rindu laaaaaaaa.dh lama x dtg umah suka suki..silelah jengahkn diri anda ye...

jom carik mangga muda jugak..setail kot.