asal entri ini bernada remp-it ah?

pernah ke tidak lu rasa lu nak sangat dengan orang ni, tapi orang ni rasa tak nak sangat dengan lu?

pernah ke tidak lu rasa lu macam bebal sangat pergi buat benda bukan-bukan yang buat orang-orang tersayang mengeluh?

pernah ke tidak lu rasa macam nak cekik leher sendiri sebab adohai susahnya melayan perasan yang jahat macamgini?

gua tengah rasa semua sekali dalam satu masa yang sama.
damn, gua tengah fikir mana lah nak lari sebab gua macam tak tahan simpan perasaan dah tu duduk diam-diam je tak boleh buat apa.

tahan kencing pun tak senak macamgini siaa.

ye lah, gua mula-mula fikir, dah tak dapat tu gua diam je lah kan, takkan gua nak pergi ugut bunuh ahli keluarga dia kalau dia tanak dengan gua. pastu nak main tarik-tarik tali lah pulaknya, cakap benda-benda bagi hati cair, gua dah la puteri lilin. kalau gua cair macam lilin, macamana gua nak jalan pegi kelas?

kalau tak nak dengan gua tu dah la, diam je buat dang macam takde apa-apa. gua ni wanita kental, gua boleh buat bodo dalam masa sekelip mata tanpa menampakkan kesan-kesan sedih di raut wajah. ibu gua dah ajar jadi anak dara tua pun tak ada masalah apa-apa, so sekarang hati gua dah tak apa-apa kalau kena rijek lagi 14 kali.

tapi tak cantik la kalau dia nak memperkotak-katikkan perasaan gua.


AGAK-AGAK KALAU GUA ROGOL DIA, GUA KENA MASUK PENJARA KE TAK AH?

fuck ah, sumpah rempit gaya penulisan gua. sila baca sambil bayangkan gua atas motor sedang melakukan aksi-aksi bahaya.

No comments: