cleaning process.


kan dulu suatu ketika gua pernah cerita pasal perkelahian gua merebut jantan dengan best friend gua yang sudahnya best friend gua dapat ex boyfriend gua tu pastu gua macam bawak diri blah jauh-jauh tu kan, ingat tak?

gambar di atas menunjukkan gua dah tak lalu nak bergaduh sana-sini sesama perempuan macam bohsia kampung.

masa 2 tahun gua gunakan secukup-cukupnya untuk bina balik diri gua, perbetulkan arah tujuan hidup gua, nak menangis-nangis basahkan bantal hari-hari pun geli jugak.

sudahnya, gua ambil keputusan, macam geli ah nak bermusuh-musuh ni, nak drama-drama, aduh,

tak true langsung.

apa yang gua ada sekarang sudah cukup untuk mengatasi rasa benci yang sia-sia akibat benda-benda bodoh yang berlaku di masa lalu.

itu sudah memadai.

1 comment:

veryMERA said...

aku sangat kagum dgn kau..
kalaulah aku ada courage yang sama..
=)