aku geram pulak.

jadi malam semalam aku nangis juga.
sebab aku geram, aku geram sangat, tapi aku tak sure aku geram dengan siapa.

aku geram sebab tak boleh persoalkan, aku geram sebab tak boleh bersuara.

okay, mak aku sakit patah kaki, ayah aku takda duit, abang aku pemalas tanak kerja umur dah 25 tahun haramjadah, adik aku dah nak start semester baru kena pakai duit banyak.




aku geram sebab tak mampu bagi mak aku sembuh cepat, tak mampu tolong ayah aku supaya banyak duit, tak dapat terajang kepala abang aku, tak mampu bagi duit sikit dekat adik aku sebab loan aku tak keluar lagi.


aku susah hati, aku susah hati sangat.

aku bukan cabar kau sebagai tuhan, tapi kalau kau beri aku pilihan, mahu pilih dugaan dulu, dan dugaan sekarang, aku pilih yang dulu.




sebab aku tau kau tau hati aku sekeras mana.

2 comments:

missdiya84 said...

ermm bersabar banyak2 ye..

kite hidup kadang2 memang takde pilihan..

hope ianya akan selesai satu persatu..

aminn..

Syfa Nisa M said...

cik diya, terima kasih, saya juga berharap benda yang sama.