hari sabtu di johor bahru!



kenalkan, ini Anna, superbestfriend merangkap babysitter aku. dan juga bersama lakinya, Aceed. indah gila wedding mereka. aku mahu kahwin juga!



dan ini aku bersama wajah yang memang tak pernah siap.

hari ini seronok, jumpa kawan sekolah lama, jumpa bestfriend lelaki pertama bersama dua orang anak yang melampau comelnya, jumpa bestfriend lelaki kedua yang botak dah sudah debab kembali, dan juga good friend yang sudi menemankan ke wedding anna.

ya, kadz, nadia, puyu: seronok weh jumpa korang though sekejap.
atai + fida: anak korang comel teruk kot!
kerel: kau botak, datang makan durian umah aku woi!
effie: hensem lah kau temankan aku pegi wedding.

assignment tak siap isnin kena hantar. aku mungkin pitam malam ini.

3 comments:

bokbon said...

wah..ada makan-makan, sedap tak?

Si Penanya (?) said...

risaunya aku dah kawin nanti botak!

Syfa Nisa M said...

bokbon, sedap kot. tapi kena makan sikit-sikit, anak dara jaga saham kot.

penanya, kenapa nya yang kau nak botak, kan teknologi dah maju sekarang ni.