yet I haven't tell you the reason why am I here.

begitulah aturan dunia sebenarnya,
bila tiba masa, kau akan rasa berombak hidup dengan kesukaran,
bila tetap ketika, umbang ambingnya pula aku rasakan.

sebab itu kau dan aku saling memerlukan,
supaya ada yang akan berdiri di belakang,
menahan dinding yang separa tumbang.

sebab itu kau dan aku saling memerlukan,
supaya tidak akan ada yang terikut-ikut dengan bebanan.

jadi aku akan terus berada dimana sahaja yang kau mahu,
supaya senang kau mencari, supaya dapat kau muntahkan segala sakit di hati.




aku sedang belajar cara menjadi sahabat yang taat.


p/s tolong ajar aku bahasa arab, aku sudah separuh gila. suluh, hehe, suluh, ajarin gue dong!

1 comment:

Mumu said...

Jap..Kalau berat sangat mcmana nak tampung??
Bila masa KL ada ombak??
Ko bleh rasa ke??