aku mengantuk, tapi kepanasan. lalu mengeblog. gila loser.

aku dalam mood kenduri. ini gambar bulan 3, one of my cousins kahwin. berbaju purple adalah ain, adik pengantin, jadi dia tak dapat bersepasang dengan aku dan lye. aku tak dapat nafikan, berada bersama-sama dua perempuan jahat ini, aku terlalu bahagia.



oh, semalam, ex-bestfriend call minta number anna. tak sangka pula dia sudi nak call bertanya dekat aku si paria pencacai najis ini.

dan TMNT Mihaelangelo aku masuk hospital, suspek denggi, kesian. dah la kurus, karang kurus lagi, macamana?

kawan-kawan, aku sudah mula belajar untuk value kamu semua. kamu bantu aku untuk membesar. aku mungkin mati kalau kamu semua tiada. sayang sangat-sangat.

trip kita awalkan sikit boleh ke? 1st august tu kezen aku kawen la, aku lupa. hahaha.

1 comment:

bokbon said...

rasa bahagia?

hmmmm....