off to my babysitter's wedding.

hari ini dalam sejarah. aku tak pernah buat macamgini, aku harap cikgu aku tak marah.
kelas jam lapan hingga sebelas, jam 9.50 aku dah balik. aku cuak sebenarnya. tapi aku juga sangat cekal. marah nana, dia pengaruh aku.

going back to johor esok, anna's wedding/SIGSian reunion. rambut? lahantak lah, aku malas ambil kisah. kawan-kawan yang menanti lagi penting.

aku juga sorang stalker yang baru memulakan karier. aha, ini gambar current crush. hodoh sebenarnya, tapi wajah bercahaya. AKU SUDAH GILA.



berseri kan? haha. gambar curik weh, jangan sesiapa bagitau suluh. oh, he is another si lurus after the old one turned out to be a real good friend.

ah, posting through nana's notebook, dan blog aku ada dekat toolbar google dia. haha, you little stalker, i love you.

oh, the plan has been changed, instead of pangkor, we're going to melaka. due to ain's complication. si lurus might join us, damn son. i am so going to buy baju renang muslimah. haha.

ouh, feeling kinda restless lately, and the right part of my head is like bursting out whenever i smoke, kenapa eh?

1 comment:

Atai said...

sbb dah lame x dgr lagu underoath sambil merokok....
huhuhuhuhuhu.....
lu kene try beb...
back to basic la kate kan...
lelelelelelelele...