kalau aku masuk af, tagline aku berbunyi begini," pukimak betul lah penonton ni."



sila perhatikan lemak di perut, siapa mahu sedut ni?

oh ya, aku baru lepas tonton Henry Golding Sexy Dance di youtube, melampau betul, ini orang ke malaikat? aku tidak mahu beritahu lelaki-lelaki gay aku, kerana mereka akan jadi lebih gedik berbanding aku.

kenapa dua tiga hari hidup aku mundur sekali?
aku perlu cuba buat benda lain lah.

1. pergi batu caves. aku memang teringin betul lah.
2. cuba-cuba belajar clubbing, haha. loser.
3. start jogging dekat kolej. ini memang tidak mungkin.
4. balik batu pahat, pergi selongkar semua kedai-kedai apek untuk carik barang rare. dulu aku pernah buat sekali, apek-apek bengang aku selongkar tapi tak beli.
5. jadi stalker pemandu-pemandu skyline, dan angkat baju ketika lalu sebelah mereka. 3 bijik skyline pergi jalan-jalan hari itu, buat aku orgasm.

clearly hidup aku terlalu bosan, kepala hotak punya bosan. dan bila hidup aku bosan, blog aku juga jadi bosan.

tolong lah berlaku apa-apa miracle dalam masa 2 3 hari ini, kerana aku mungkin mati sebab bosan.

kepoh satu: semua orang dah nak ada girlfriend apa pasal? lepas ni dah susah laa aku nak ciom molot dengan korang!

kepoh dua: aku baru tahu seorang kawan lama yang berkahwin pada bulan sebelas tahun lepas dah ada baby baru, rupa-rupanya kahwin sebab gf sudah mengandung 4 bulan, haramjadah.

5 comments:

bokbon said...

nasib baik kahwin, kalau tak...haih.

Hanna Hussein said...

comolot ngan aku je lah.wakakaka!

Nama aku At apabila belum siap ditaip said...

Oi, sapa kepoh kedua tu??? Wah, kepohnya aku. Jawab di blog aku ble? Hihi. Mau update!

Mumu said...

Aku rasa Klinik Kita buat perkhidmatan sedut lemak...
Tryla tanya...

Anonymous said...

comel....
aku dah jatuh hati ngan ko...
kapel jom