Arabic language, i apologize.



aku mahu cari bunga selit ditepi untuk melindungi rambut yang jahat, siapa tahu mana mahu cari?

aku baru selesai exam arab, susah dan senang, gelak sambil nangis aku dalam hall, tak percaya cikgu semua kejam bagi soalan macamtu dekat kami.

aku minta maaf betul-betul, aku memang tidak boleh bawa bahasa arab,
dan jika aku fail paper arab semester ini, universiti lain, sila bantu aku habiskan kredit-kredit yang tinggal.

oh ye, aku benci KL at the moment,
cant stand living like a dead shit in this holy land, or bigger picture, sin city.
aku tak selera berhibur, tapi aku benci duduk dalam bilik.

okay, update on The bet, due date has been postponed,
so, still have plenty of time looking for my own personal badboy.
anyone? anyone?
no one?

1 comment:

bokbon said...

pakai la selendang, takpun tudung mawi. hahaha!