Tengok, beg punya pasal pun aku boleh sakit hati.

Sorry kawan, kadang-kadang aku tak tahan walaupun benda memang kecil je, aku memang tak patut terasa sangat tapi kalau kau beritahu aku yang kau dengan kawan-kawan kau bitch pasal fashion sense aku hodoh ke, beg aku buruk ke, spek aku besar sangat macam teropong askar ke, aku rasa aku patut rasa sakit hati.

Sebab ada lagi orang lain yang boleh terima apa yang aku pakai, ada lagi orang yang puji beg aku cantik or apa sekalipun yang boleh buat aku senang hati dengan barang kepunyaan aku sendiri, sila simpan semua isi kutukan kau dengan kawan-kawan kau dalam poket kau sendiri.

Mungkin sebab kau nak sedarkan aku pasal something yang aku pakai buat aku buruk di mata kau, tho kau admit kau tak pernah malu jalan dengan aku, kita pun dah cakap pasal ni dulu, tapi aku rasa bukan dengan beritahu aku, kawan kau cakap beg yang baru aku beli tu ‘hanjing sangat’. Aku pakai sebab aku suka, kalau kau tak suka atau kau rasa aku ni lame sangat, kau diam je. Or maybe cakap kau memang tak pernah interested dengan fesyen aku, itu dah cukup.

Dan aku pakai duit sendiri kot, or at least duit Cik Mat, and dia tak pernah cakap apa-apa pasal pakaian aku.

Sorry for disappointing you bro, I am not fashionable enough to make you happy being my friend.

Isu aku dengan kawan-kawan memang takkan habis.

Lagu takde kena-mengena: I <3 You by 2 O'clock Girlfriend.

5 comments:

bokbon said...

hidup kalau nak puaskan hati orang, sampai kita mati pun hati orang takkan puas.

Syfa Nisa M said...

tu lah, habis, syarikat air puas mcamana?

disco/dramatic said...

baru lepas tengok cerita shallow hal kat starmovie. your friends boleh masuk kategori sama kot.

Psychopath said...

ala..dat is what happened when ppl talk without looking at themselves..
its like talking to the mirror..dun worry syfa ku yg sendat, aku sentiasa menyendat kau dr belakang.

Syfa Nisa M said...

dis dra, ga-hah. no comment!

riz, babi, tak mampu tersendat lagi kot!