the greatest ACTOR alive.

Pengurusan blog sudah semakin huru hara, aku malas mahu ke cyber cafe, sedangkan tanah-konon-suci ada wireless, tapi mengikut kata kawan-kawan, “serupa je dengan takde”, yelah, benda free pun kan.

Khamis lepas ada kenduri bagi-bagi tugas, perkahwinan abang saudara, aku dengan kacaknya memegang tugas penghandle bunga telur, sebagai bos besar. Holiyau!

Keadaan yang paling poyo terjadi kepada aku dua hari berturut-turut pada waktu yang lebih kurang iaitu petang-petang time sedap makan goreng pisang. Kepala hotak lah, apa lancau mimpi jadi girlfriend Chuck Bass? Signifikasi? Hadeh. Aku rasa musim sangap sudah tiba sekali lagi.

Loan masih tak keluar, miskin gila aku, boleh tak pihak berkenaan jangan seksa aku begini sekali?

Khabar berita baru, bestfriend dari sekolah sudah berhijrah ke Kuala Lumpur, tidak sabar mahu beraksi. Haih, gila poyo.

Hari Rabu, ada pragmatics test, 10 marks bonus, semua chapters keluar, maksudnya satu buku. Hoi, kelas baru dua kali kot, dah nak kuiz satu buku?

Oh ya, happy belated birthday ex-bestie! I love you too.



aku di tanah-konon-suci, penyamaran!




Who I Want to Meet:
a bunch of girlfriends with radar-eyes who can bitch almost about everything over nasik lemak ayam,sirap limau and pack of shared ciggies. it affectively relieves!

No comments: