munawar hafizie mukmin

kekejaman seorang kakak, aku curi-curi bukak page myspace adik aku, die hide comment, lalu aku bukak la konon-konon nak cari page ajie, tapi aku baca comment dia.

jahat kan? tapi aku nak cerita jugak, ada satu cik adik ini, cik adik lelaki, aku baca comment-comment mereka, adalah berbunyi macam nak tanya adik aku yang ni gay ke. baca punya baca, jawapan dari adik aku adalah tidak.



YEAY!



aku selalu fikir adik aku gay, sebab adik aku ni macam lembik semacam, tak laa lembut lemah gemalai minta penyepak, tapi tak cakap style lelaki, berkepit je dengan cik mat dan puan shikin, keluar main luar rumah pun tak nak.


betul weh, susah nak describe, orang-orang yang kenal je yang tahu.


bila dia sambung belajar lagi satu hal, aku tengok kawan-kawan dia pun lembut jugak, aku tak cakap la gay, tapi lembut la, haih.


aku cuba tanya satu masa dulu, konon nak berbual hati ke hati la dengan dia, last-last aku kena marah.


tapi aku tak puas hati, takut kot.


sampai la cuti lepas, lepak rumah mak long, buka kantin dengan dia dan lye, last-last dia cerita kisah patah hati yang mana dia suka sorang pempuan and pempuan tu mainkan dia.


aku sujud syukur.
serius.


jadi tidak ragu lagi dia straight.





aku bukan tak suka gay, malah bestfriends aku jugak gay, seekor melampau seekor tidak melampau. tapi jika mahu aplikasikan keadaan ini dekat adik aku, sukar sedikit mahu terima sebab dia darah daging.


teng tereng.

2 comments:

disco/dramatic said...

lembik tak semestinya gay, kan? hello btw.

Syfa Nisa M said...

ouh, hello back.


ye, benar, benar.

teori pertama juga bukan selalunya betul.

:)