tanah-konon-suci, kembali.

bukan aku tak sayang tempat aku belajar ni. aku sayang. tapi tempat ni tak best. aku terkepung, boring, dan takda laki hensem. harapkan junior, pun tak hensem jugak.





kelas dah start, tp aku baru pegi dua kelas je, morphology dgn introduction to sociology, cikgu-cikgu sangat lemah lembut, mata aku jugak dah lemah gemalai. tapi seronok juga kelas mereka.





"i don't understand." = "i don't ken."





wah,bukan main lagi aku.





kawan-kawan semua bawak kereta, aku menjadi penumpang setia.hari ahad kereta jiman, semalam kereta jiman dan nadal, hari ini kereta anis, esok lusa aku berazam taknak tumpang dah lagi.segan.


baru kelmarin dan semalam, duit aku habis sebanyak 80 ringgit. hari ni aku makan indomee.
ptptn keluar hari khamis, aku dah aim sesuatu dkt promod.


hari ahad aku seboleh-bolehnya nak bawak min pegi mcpa,
aku tak kira dgn induction jadah itu semua.



rindu pulak masa cuti. rindu pulak dekat khrl dengan lawak bangang dan kadar keperasanan yang menjulang itu.


aku sebenarnya seorang yg sangat kesunyian.

No comments: