kau,si perasan hot yang tinggi macam bapuk.

tadi aku pergi kelas macam biasa. oh ya, sepanjang semester yang jahat ini, selepas kelas science of hadith aku, kelas itu akan disambung dengan kelas yang diambil oleh ex besfriends aku. oh, biasalah gaduh berebut lelaki. haa, lepas itu, masalah aku dengan sorang je, tapi bila masuk seorang batu api -yang tinggi macam bapuk, selalu pakai eye shadow kaler oren (mcm nak pegi letak colok dekat tokong), and tak makan dekat mamak, hanya makan dekat Chili's dan TGI, tu pun bila ada kupon-, kononnya nak jugak ada peranan dalam cerita yang dia tak sepatutnya ada, aku rasa macam nak ambil study leave aje. apakah maksudnya menjeling-jeling aku walaupun aku sikit pun tak tengok muka dia yang macam drag queen itu? lepas itu menyamar suci dengan buat-buat baik dengan kawan-kawan aku yang sememangnya tak suka dekat kau.


perangai kau memang comel,
depan aku baik macam malaikat,
belakang aku macam ______ (sila isi tempat kosong)
mati lah kau dengan perangai macam tu,
dengan aku dengar mencuri pulak lagi.




sial, muka kau dah la buruk.

No comments: