kepala aku kadang-kadang pening.

iye,
sememangnya semester panjang membuatkan kepala aku pening.
kenapa cikgu suka memberi kerja yang byk dan itu semua buat aku saket hati.



oh,
kebetulan aku sedang busy dengan teater,
first timer, aku dah terbayang-bayang kehodohan aku di atas stage.
aku harap ibu dan ayah akan datang.


tidak banyak cerita,
tapi aku sangat bosan untuk belajar sekarang ini.
rasa ingin berjoli lebih banyak.


aku ada crush baru,
iye.
selagi aku single,aku bebas utk suka sesiapa dan sebanyak mana sesiapa itu.
aku boleh!


dan aku sudah mula jelik dengan sikap kawan-kawan yang menambahkan pening di dada.
sepatutnya mereka lebih tahu batas-batas utk diri mereka sendiri.
aku harap mereka cepat sedar.





aku juga tidak sempurna,tapi aku cuba sedaya upaya untuk menggembirakan hati orang lain.

No comments: