Pemakanan yang sihat seminggu dari sekarang!

Gua teruja gila.


Pergi kelas. Buat muka kesian.


"Dr, are we going to have class on Deepavali?
And when is our first quiz?"


Bila soalan tu keluar, gua dah macam, "Berdegup jantungku, mendengarkan namamu, ah ah."


"No, unless you wanna have class since none of us gonna celebrate..."

"Dr, noooooooooooooo..." (Ni gua yang jawab, dengan mata bersinar-sinar.)

"So okay, and you're going to have your first quiz right after mid semester break."



Dengan ini, gua mengisytiharkan cuti panjang yang gua buat sendiri bermula dari 19 Oktober sampai 27 Oktober. Kemudian cuti lagi mid semester break 4 November sampai 11 November. Setim gila cuti banyak cenggini.
Balik KL, gua nak;


1. Makan sampai miskin.
2. Gelak dengan kawan-kawan.
3. Pergi UIA punya library. Belajar Sociolinguistics sebab quiz Dr Chua sayang on the 29th.
4. Main lasertag dengan sepupu sepapat.
5. Pergi konvo adik kecil.
6. Makan lagi.
7. Sebenarnya tujuan gua balik adalah untuk makan puas-puas. So yes, makan lagi.


Sumpah tak sabar nak makan.
Rasa nak kemas baju sekarang.


No comments: