Te tu tu tu tunang!



Si tetunang

Alahlahlah hensyem si shantek ni.

Aku seorang Kak Andam terjun.

Aku cuba jadi haiwan liar, tetapi Lye jadi haiwan liar yang pondan. nak buat cemana tu?

Halahmek gua dengan Jijo dah aim baju kotak-kotak tu, gua aim yang tengah-tengah, Jijo aim yang belah kiri.
Apa-apa je abang photographer ni suruh pose.


Fewwit.

On the way pergi Tanah Melayu, naik bot nak jadi pembantu rumah.





Cubaan Addin Naufal jadi Ju-On.

Jamban Baekk siapa nak kira?

Meriah tak meriah lah kan keadaan tunang ni.

Manis di situ.

Bersama sepupu yang dah sepuluh tahun tak jumpa, Jijo.


Puan Syikin kalau aku tunang dia taknak buat lagi hebat dari ni, memang siap ah dia.






Gambar bersepah aku malas nak susun. Dan ini adalah aktiviti hujung minggu lepas, sebelum kekecewaan dapat dua tiket free Worldstage, tetapi tidak dapat pergi. Kalau tak, aku mesti dah naik atas stage cium Katy Perry.

But yes, who can let the feeling of joy when family is around go?

1 comment:

Atai said...

uit ramadhan kian medatang syawal bakal mejelang raya datag la umh nnt gue dtg umh lu pulak..
huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa