ENTRI LUCAH

Balik dari Batu Pahat, pergi The Curve jumpa Kak Faiz, lepastu terus shoot balik Nakhoda. Lye dengan Ain ada. Lepak dalam dua minit, diorang ajak pergi butik pengantin.


Ain nak tunang bulan depan. Gatal.


So pergi survey lah baju tunang dia. Lepas satu satu kedai pergi. Habis round satu Gombak. Tapi sebab masing masing bodoh, jam 9 malam baru nak pergi pilih baju pengantin, sah-sah lah kedai dah tutup. Dah penat main jerit jerit dalam kereta, (Ambil nota, sepupu aku memang jenis bangsa pekak semua, so cakap memang kena jerit. Main maki-maki apatah lagi.) Ain cakap,


"Dah la, jom pergi makan, lapar ah, aku belanja."



Dengan riang gembiranya aku dengan Lye mencadangkan nak makan itu ini.






Cerita best bermula di sini. Dalam perjalanan nak pergi makan, soseh soseh lah bila Ain nikah sanding semua segala, aku dengan Lye nak jadi dayang lah apa lah.

Gila babi berangan nak jadi dayang. Aku princess lah!




Tiba-tiba keluar topik pasal first night. Wah, Lye yang paling pandai (Nota sekali lagi, umur Ain 24 tahun, aku 23 tahun dan Lye 22 tahun, so clearly Lye paling muda, tapi dia paling pandai sekali), banyak cadangan dia. Pakai lingerie yang macam jaring lah, pakai baju PLKN sekali dengan boots sebab dia kata kalau lagi susah nak bukak lagi bagus lah, kena bagi salam sebelum nak bermukah lah, tepuk mana patut lah. Dia kata dia tau ni semua dari buku, tajuk dia "Permata yang Hilang".


I was like, apa signifikasi pelajaran tentang hubungan intim suami isteri dengan tajuk buku "Permata Yang Hilang"? Apa yang hilang sebenarnya?


Pening ah fikir tajuk dia tu. Dari tadi lagi aku perah otak.


Paling lawak, teruk punya lawak,

Baru nak masuk topik first night, soalan first Lye dekat Ain,


"doggy kau tau tak? tau tak doggy cemana?"


KEHEPAHALAHA HOHOTAKHAK.







Aku tetap dengan pendirian, first night pakai costume nurse lah wessssss. Aha, kinky.

1 comment:

FARYN said...

memang kinky! hahaahaa