cabut hati, campak dekat Sungai Ganges.

babi la assignments banyak nak mati weh, sumpah aku tak tipu. gila babi punya banyak, total semua term papers dengan presentations mau cecah sepuluh, semua kena hantar and dipersembahkan by next week.





aku on the way mampus, tau tak?




Hai, nama saya Bidan Dewi. tagline saya: Pukimak betul lah penonton ni. Jangan lupa mengundi!

aku sebenarnya penat otak. sekarang ini bukan masalahnya apa, luar-luar gua happy bai. tapi tu lah, cerita lebih-lebih dekat blog kang orang cakap aku meminta simpati lah, mencari perhatian lah motherfucker semua. tapi tu la (sekali lagi), huru hara lah perasaan ini.


sunyi sial.


siapa yang kata sunyi itu indah? meh sini aku terajang kepala dia.


orang kiri kanan sudah tidak larat melayan aku merengek pasal menda ni.


semalam berdiskusi buat assignments dengan kawan-kawan rapat, baru aku perasan diorang semua dah berpunya, kecuali aku. mampus lah kalau tengah gaduh dengan boyfriend ke apa, janji kau dah ada boyfriend, Ajie.


tengok lah kalau by 25 aku takde boyfriend lagi, memang aku rendam la kepala dalam baldi berisi air.


oh, tinggal 3 minggu lagi usia hayat aku di Tanah Konon Suci insyaAllah, sungguh tak sempat nak buat apa-apa. bahang-bahang sedih nak tinggal kawan-kawan dah start rasa. alahai, menci lah.


oh, nak tengok gambar buah hati baru? kejap eh? ramai ni.


yang tak pakai tudung sahaja, yang pakai tudung, sorry, saya bukan lesbian. ahahaha.


No comments: