bekas sunat kau pun belum tentu lagi dah kering ke belum.

entri marah. sila rujuk poster SHIRK di entri belah bawah. hujung poster itu ada number telefon aku.

cerita pundek nya begini.
beberapa hari selepas persembahan, aku menerima (ada lagi skema dari perkataan 'menerima' tak?) satu pesanan ringkas di telefon bimbit.

"Askum, kak ni yang terlibat dengan drama SHIRK kan?"

aku jawab,

"yes, saya terlibat dgn play SHIRK. my name is Syafa btw."

aku punya lah tertanya-tanya, ada orang nak jemput lagi ke buat performance mana-mana? ataupun ada orang nak berkenalan ke, kan.

sekali dia reply,

"oh, saya dari Sekolah Sultan Alam Shah, nama saya Salman. Kak, nak mintak no akak yang time berlakon tu pakai baju warna pink."

yang memakai baju pink ketika itu adalah Reen, one of my casts.

aku reply lagi, tapi sambil mencarut dalam hati,

"oh, sure, nanti kakak kena tanya dulu orangnya, i'll text you later, okay?"

eh la gatalnya budak sekolah zaman sekarangggg.

oh, abaikan part aku syok sendiri tu, please.

1 comment:

FARYN said...

wooo..sungguh maju ke hadapan budak2 zaman skang..