barua

wah, tidak sangka sudahnya aku bakal berkata ini.

anonymous-es yang sungguh tidak semenggah, 

aku memang cheap slut, aku memang trashy, aku memang huru-hara, aku memang manusia yang boleh kau letak di level paling rendah dalam kasta manusia.

tapi jangan lupa, kamu juga yang datang, kamu juga yang tinggalkan komen sepanjang karangan peperiksaan akhir tahun, dan kamu juga marah aku kutuk orang tetapi dalam masa yang sama buat benda yang sama.

jadi itukan sudah cukup untuk letak kamu sekasta dengan aku?

nampak sangat kamu itu tidak true. macam aku cakap, jangan nak gossip girl sangat lah hidup kamu itu. nak pergi kemana sangat? 

dah tahu banyak sangat ke berkenaan hal yang diperkatakan? oh hentam aku dan kawan-kawan bukan main panjang, berkenaan orang yang sepatutnya, sedikit sangat yang kamu cakap. bukan kalau kamu itu jenis yang tidak ambil peduli, sepatutnya kamu akan diam sahaja? 

atau mungkin mahu berada juga dalam scene ini ya? tak pasal-pasal nak "I will hunt you down.", tidak memasal sangat ini. 

siapa jemput? 

okay, mari aku jemput. sila datang lagi. dan tinggalkan comment tentang rambut aku, badan aku, dan kehidupan aku yang tak senonoh. dan aku bakal tinggalkan punggung aku untuk kamu cium.

No comments: