gegirl keliru. pfffttt.

kredit buat kak sapura ain
ini ijat ketika tonsil telah dibuang dari tekak beliau. kami pura-pura melawat tapi sebenarnya saja mau survey makanan hospital Pusrawi okay atau tidak. pendapat saya: kalau suruh puasa pun saya tak kisah. setakat biskut kering untuk pesakit yang baru dibuang isi tekaknya, terima kasih akak nurse kerana cuba bunuh kawan baik saya.

sekarang 6.20 pagi, saya baru balik dari dijodohkan oleh Kak Maria dengan adik angkat dia.

saya ulang, saya bukan memilih mahu yang kacak, atau berbadan tough, atau pandai main golf, atau juga pandai bergaya memakai jaket kulit di bawah sinaran matahari terik.

saya memilih untuk berpijak atas bumi dari menggapai langit.

fewwit. dramatik gila ayat saya.

"life is about making choices, and yes, I'll be a goddamn motherfucker."

2 comments:

FARYN said...

pas oeprate tonsil dpt beskut kering? gile kejam nurse pusrawi...

masa aku operate dulu,dok kat GH je,siap dpt eskrem tu...

kena tambah sket ayat yg last..lelaki sedap pls....hahahaha

Syfa Nisa M said...

lepas tu bagi jugak ais, tapi ais ketul tu. haha, lawak kot.

lelaki sedap nak lima!