2010 bermula dengan kesungguhan memonteng kelas.

Azam aku tahun baru ni?

  • Rampas boyfriend orang.
  • Perasan cantik setiap hari.
  • Bela binatang peliharaan, kawan-kawan tak termasuk dalam kategori itu, sorry guys.
  • Belajar perkataan tak senonoh dari semua bahasa yang wujud di dunia.
  • Membuat koleksi punggung lelaki terseksi. Ini termasuk lecturer aku, Mr X, dayyyyyym!

Tak senonoh? Peduli apa aku.

Mari aku listkan senarai manusia-manusia yang aku rindu, dengan harapan bila aku jumpa diorang, diorang sedar aku ini harus dibelanja.

Puan Shikin juga Cik Mat

Ni kalau tak rindu aku, memang saja je lah nak buat aku rasa macam aku anak pungut.

Baby Brother

sekarton habuan aku mana? pura-pura lupa eh?

Allahyarham Yna

ulangtahun kamu makin dekat, aku sudah ada hadiahnya.

Riz

aku rindu, tidak pernah tipu.

Abang Hairi & Kak Faiz

Masih lagi rindu.

___________________

Isi nama kalian jika mahu, ataupun terus text aku cakap “Syafa, tolong rindu aku.” Pasti akan dilayan.

Aku sedang horny, aku jamin, ada orang tengah bomohkan aku ni. (dengan nada perasan)


4 comments:

FARYN said...

masa aku study dulu mmg suka usha bontot lelaki sexy...skang dah pencennnnn...haahahaha

putihreddish said...

nk rindu ke xnk...nk rindu ke xnk??nk rindu ke xnk..hmmmm..ok lah!!

Faiz Ismail said...

owh bebeh..mish u too!

Syfa Nisa M said...

faryn, aktiviti begini mana boleh pencen, tak bagus.

kak maria, you know you love me!

kak faiz, fewwit, i geram la tgok u tido!