rasa mahu santau kawan sendiri.

oh ye, akibat tiga hari straight papers final, saya separa terlupa dengan situasi yang mengorder tumbukan padu di perut sendiri, akibat yakin boleh menang, empat, lima bulan lalu.

para pembaca mungkin masih mengingati BET saya dengan dua orang lagi rakan baik tentang perlumbaan mendapatkan jodoh. Siapa paling lambat dapat partner, harus menanggung semua perbelanjaan outdoor games di Tanah Tema Genting Highland.

kita sudah ada keputusan, pembelanja yang bertuah adalah : SAYA.

ini kerana, peserta yang kedua terakhir sudah mempunyai partner sekarang, beliau agak pundek kerana;

sikit masa dulu, kata-kata beliau adalah begini:
"Takpe Pa, selagi kau takde boyfriend, selagi tu aku tunggu kau so that kita boleh declare serentak."

tapi kini kebabian beliau terserlah, apabila saya ditinggalkan dalam bet ini.

persoalannya, adakah saya harus menjual badan untuk mencari duit supaya dapat menanggung perbelanjaan mereka di Genting nanti?

duit lima ribu cash dalam handbag tu nak buat sedekah untuk anak yatim, so tak boleh guna.

apa ini? mana keadilan?

1 comment:

Unknown said...

Hoi study ah methods! dah lah balik tak kasi aku notes dulu. sialan.