aku sudah tidak lama rasa bengang dan malu dalam masa yang sama.

kejadian satu;

aku gigih study hingga jam tiga, sebab pagi tadi ada midterm MOD, okay lah, konon dah habis prepared lah katanya. masuk kelas, lecturer dengan muka selamba, "okay, i want you guys to sit in one group and do your test together, by the way, it's an open book test."

aduh laa saodah oi.

kejadian dua;

aku sedang baring atas katil, tiba-tiba tercari-cari di mana wallet miki maus aku. ahh, risau sudah, rasa macam tertinggal dalam kereta Ijat, okay, aku bingkas bangun, pergi blok belakang, suruh Ijat unlock kereta dari atas, aku cari-cari, tidak ada. hati sudah cuak. kelam kabut punya kelam kabut, aku masuk dalam bilik, wallet cibai ada atas katil, betul-betul sebelah kepala aku time baring tadi.

aku memang dah start bodoh ke ape sekarang ni?

kejadian tiga;

aku baru lepas tersadung dekat tangga, betul-betul depan bijik mata dua orang sisters. eh biasa lah kalau dah tersadung tu, memang lah aku senyum-senyum lipas dekat sisters tu, tapi dalam hati aku maki kenapa diorang tengok aku jatuh.

woi aku bengang la, pundek.

1 comment:

Hanna Hussein said...

takpelah, dah nasib.

hehehe.

rendu kau sangat.