quality lushness!

saya sudah tidak tahan, saya terpaksa upload juga gambar mereka.
maaflah, kualiti kamera tidak dapat ditolong.


teng tereng!



minta maaf, mereka tidak mahu wajah mereka didedahkan.
mereka mewarisi sikap diva saya.
yang berdiri umpama tugu negara adalah Kesuma Dewi, dan yang baring sambil menggatal itu adalah Merah Andika.
gambar ditangkap ketika mereka mengantuk tapi saya paksa juga mereka pose.
ouh, perhubungan kami sebenarnya tidak direstui oleh Puan Shikin dan Encik Mat.
jadi buat masa ini mereka berdua tidur di rak kasut. saya akan bawa perkara ini ketengah.

inilah dua buah hati baru saya.
tetapi sila jgn salah faham, saya bukan bernafsu binatang.



p/s: saya masih menunggu email anda semua.

3 comments:

veryMERA said...

aku kekaguman dgn idea creative ko bg nama kt kucing..
hahaha
aku asek bg nama org putih je..x style lgsg!
hahaha
weh,ni email aku..lpe plak..
vampyra_87@yahoo.com

Syfa Nisa M said...

okay, terima kasih.

Encik Puaka said...

nama saya bawangga sakti.


malam2 nama saya altantuyaninasimone.


email saya : mohdfadlizakaria@yahoo.com.

makasih ya?