baru sehari setengah di rumah, aku sudah rindu kawan-kawan.

satu.
terima kasih buat PHT sebab jual pre-loved stuff saya. saya terharu.

dua.
saya ada dua buah hati baru, Kesuma Dewi dan Merah Andika. gambar akan diupload selepas kepulangan adik saya.

tiga.
siang tadi saya mandikan abang saya. perkara yang tak pernah saya bayangkan seumur hidup saya. oleh itu, tolong beri saya duit raya.

empat.
saya mahu privasikan blog ini. bersiap sedia beliau-beliau yang tersayang, beri saya email anda.


sekian terima kasih.

6 comments:

veryMERA said...

weh..aku masih mau menjadi stalker ko weh..
=)

Syfa Nisa M said...

okay, bak sini email. kamon!

putihreddish said...

email saya yg best..putihreddish@yahoo.com

Anonymous said...

tanak bagi email!!
nak jadi stalker gak!!!
FREEZE!!!

- teka teki teka tekuk,
ular mati atas pokok,
cuba teka siapakah saya!

wahahahahhaa...selamat mencuba!

Syfa Nisa M said...

okay, anon tu saya tau siapa. ABANG JIMI!

hello, senang sgt nak trace. duhh.

kerepekpisangikanpari said...

kyoko_sizuka@yahoo.com

btw,PHT tu ape pa?

and mcm mane nak bwat blog lists untuk kawan-kawan.tak retilah.