cakap sambil buat, tapi pastikan ianya benda yang sama.

terima kasih cik sepet,
jika tidak aku memang tidak tahu.


sedikit sahaja kata-kata aku, supaya datang lagi menyerang dan kata aku mengutuk, dan buat cerita.


kiss my black ass, assholes.
setakat kata-kata macam tu yang jadi persembahan terbaik kalian, sila cuba lagi.

bodoh, kalian yang datang tak semena-mena, aku pula yang salah.

sila melenting dengan lebih agresif, aku suka melihat gelagat kalian.
dan sila buat perkara yang kalian marah aku buat.
oh, sila ulang lagi yang hidup aku tidak dikacau, hidup kalian sendiri yang sangat pathetic, jadikan aku alasan.

somehow, ini lah akibatnya kalau terlalu yakin sangat.
dan virtual provocation, buat aku nak muntah.
gua ilek je bai.
tak payah nak bengang-bengang sangat.
tak payah nak bagitau semua orang kalian bengang.
nampak macam orang bodoh.
terima kasih.

oh, btw, i repeat, high school bitchiness is so damn lame.
grow up, will you?

3 comments:

Anonymous said...

Haih cinta, harus berdiam diri sahaja. Teguh, rakan-rakan lain berada di belakang :D

Pakcik Luar Otak said...

Word.

Syfa Nisa M said...

cik adik di atas, you know you love me, xoxo.

pakcik, word me.