oh ya, buat kamu yang aku gelar lalang.

aku penat mintak maaf, okay.
kau ingat aku ini tunggul sahaja mahu melayan kau punya emo?
minta maaf, nampak gayanya kau itu suka dengan gelaran aku beri.

aku malas minta maaf lagi,
sebab minta maaf kadang-kadang memang tidak berguna,
sebab kau tetap menuding jari kepada aku,
sebab minta maaf kadang-kadang memang tidak berguna,
sebab memang betul kau itu lalang.

sila baca ini,
bukan salah aku bila aku ini cuba pura-pura bahagia,kawan baru, life baru dan segala kerana tidak mahu orang macam kau bersorak sebab kau rasa kau menang.
bukan salah aku adik aku masuk satu uitm dengan kau, dia dapat tempat sebab dia layak, bukan aku yang hantar dia masuk.

apa sahaja niat kau selama ini, memang betul, itu antara kau dengan tuhan, aku tidak mahu ambil tahu.

No comments: