kau memang bitch.

sini bukan tempat nak emo-emo.
tapi something lately buat aku terpikir,
dekat mana letaknya nilai satu keperibadian.
ewahh.


yela, sebenarnya aku nak cakap ni,



"kenapa kau ckp aku mcmtu? aku ni org jugak doul."
soalan yg terbaik aku tujukan buat seorang lelaki yang mustahil.
kau memang bitch.



aku rasa, tak perlu cakap or buat something yg kononnya subtle habis if nak ditch orang.

macam,

"kalau aku kapel dgn kau,dah tentu aku kapel dgn die doh.ha ha"
"ha ha, sebab kau tak cantik,jadik kau boleh dok blakang je time konvo aku."


ini cara nak ditch org yg ter'lame' skali. sangat terdahulu.
sila beritahu perkara yang sebenar, supaya org yg kita ditch tu boleh bagitau betapa perasaan tergoda nye kita sebab ingatkan dia tergila-gilakan kita.


aku hanya perlukan:

1. sepasang jeans
2. ubat extra utk kucing aku yang demam
3. dan juga harga diri




ombak jahat.

No comments: