Masuk ni je dah berapa kali hal lu naik dalam blog gua. Kesian kan?

Entah lah, gua rasa pervert dengan desperado macam lebih kurang je function dia.



Okay, housemate gua cantik. Cantik gila masalahnya. Pastu, nama pun housemate, mesti lah saling ada Facebook masing-masing. Satu hari, housemate gua balik kerja,

"Tadi ada kawan kau, dia mesej dekat FB, dia kata macamgini, "Oh, awak kawan Nisa' ke? UIA jugak?" Kawan kau ke?"

Tak pernah ada pun orang yang kenal gua, panggil gua Nisa'. Nisa' pulak tu, kalau Nisa boleh tahan lah lagi. Tak puas hati, gua suruh dia tunjuk siapa. Rupa-rupanya, lelaki ni, jumpa gua baru sekali. Cakap dengan gua pun tak pernah. Lepastu pernah sekali sound gua dekat FB. Patut lah panggil Nisa. Nama gua pun belum tentu dia ingat.

Lepas tu buat-buat nak berkenalan pulak dengan housemate gua.
Buat-buat tanya guna nama gua, macam dah kenal gua dari bersunat lagi.
Cis, terus gua delete lelaki ni.
Gua suspek dia pergi stalk perempuan dekat wall FB gua, pastu jumpa mana berkenan,mesej nak berkenalan.
Sebab gua tengok, dia dengan housemate gua takde mutual friends pun kecuali gua.


Hadoi, nampak murah la situasi begini.

Tak, gua bukan jeles. Gua menyirap. Dulu, dia kutuk gua, tak patut punya padu. Dulu, dia suruh kawan gua kurus dulu kalau nak kapel dengan dia. Dulu, masa gua jumpa dia, gaya dia memang 'Aku lah Hero Malaya tu, korang tak tau ke?'


Sekali kalau gua dapat terajang tengkuk lu, memang lu kenyang seumur hidup la makan pakai straw.

No comments: