toksah nak jahat sangat la kan, nanti kang kena balik.

Hari ini cerita sedap. 

Bismillahirahmanirahim. 

Gua nak bilang, gua ada kawan baru. Nama dia Cookie Monster. Gua tak tau sama ada dia berupa cookie, ataupun sebenarnya berupa monster. Kasar tak keadaan ni Hafidz? Oh, masih lagi nak panggil dia Cookie Monster walaupun gua tatau sebab apa orang panggil dia sebegitu. Cookie Monster adalah orang jauh, tidak tahu dikutip mana oleh Riz untuk kami diperkenalkan. (marah lagi Hafidz, marah lah). Sudah seminggu kami berkawanan, oh, belum mengawan lagi. Seronok berkawan dengan seorang raksasa biskut. Ini kerana kreativiti beliau dalam bab merapu memang belum ada yang boleh lawan. Oh, dan dia sebenarnya sedang rindu nasik lemak, nasik ayam, nasik koreng paprik, KFC, Big Mac, dan juga rumahnya.

Okay, sebenarnya itu je gua nak cakap.

Sebarang komen-komen dari kawan-kawan lain tidak akan dilayan, kerana gua tahu apa dalam minda hodoh mereka. Ini DAUN MUDA oi, gua ini adalah buah yang dah kecut! 

Okay, terima kasih. 

Oh, sedang tidak sabar menanti sebuah majlis barbeku di rumah Raihana pada Sabtu depan.

Yeay, mahu pergi memanggang badan.

3 comments:

Hafidz said...

HAAA KASAR SANGAT! HAHA

Psychopath said...

AHAHAHA.. ehem. ehem. EHEM!

Syfa Nisa M said...

jangan nak batuk-batuk dekat blog aku. saya tidak mahu virus.