nak balik kampung.

nasib baik aku teringat mahu buka jam sebelum persembahan, jika tidak, mungkin akan ada yang bertanya, kenapa Bidan Dewi pakai jam Mickey Mouse? oh, tangan yang cuba melakukan perogolan itu aku tak tau kepunyaan siapa.
gambar ini sejam selepas habis persembahan, ronda-ronda Putrajaya dilakukan, membawa dancers Indonesians kononnya, duduk tepi tasik Cyberjaya, makan-makan, borak-borak, dan main terajang-terajang.
niat dalam entri ni nak mengumpat, tapi karang mengundang pulak.
nanti-nanti lah, kumpul banyak-banyak pastu letak dalam satu entri sekaligus, sedap jugak.
oh, oh, tadi ada orang tu, dah kahwin, nanti bila dapat, gambar akan diupload, sila tunggu untuk lihat aku seperti gadis yang dibawa kekasih pulang ke Lombok.
motherfucker lah weh, esaimen banyak, presentation berlungguk, semua kena buat dalam satu hari, exam tilawah, usaha mencari jodoh, berjimat cermat, usha lelaki-lelaki Indonesia yang lazat-lazat, banyak lagi.
mana sempat nak buat semua dalam masa yang sama.
(berpeluh)
tula, aku cakap hidup aku huru-hara, seorang pun taknak pecaya.

No comments: