tak lah, dah tak marah dah.

saya sudah tidak lalu untuk marah dah.
sila perhatikan subjek english for academic purposes dan juga computer application.
hari ini hari terakhir drop session untuk semester ini.

sekiranya saya harus bayar RM300 untuk drop salah satu subjek ni,
saya akan bakar universiti saya.

sudah dua minggu saya stressdengan keadaan ini,
subjek berterabur sedangkan ini semester terakhir saya.

saya rasa saya bayar yuran, dan juga saman yang kadangkala bukan salah saya pun.
terima kasih, terima kasih.

bukan tidak mahu bersyukur, atau berterima kasih kerana,
tempat ini tempat saya menuntut ilmu.
tetapi kalau beginilah sukarnya keadaan manusia berurusan dengan manusia,
tolong buang nama Islam dalam nama universiti kita.

1 comment:

Unknown said...

already took EAP in UIA PJ.. :D

bloghopping.. :D