menjahit tidak sama seperti belajar bahasa arab.



muka meminta penampar, kasut Yen, thrifted pants, thrifted belt, Bruneian scarf,

andddddddd..

black top yang aku buat sendiri.
ye, feeling-feeling fashion blog kan, tapi sebenarnya aku mahu berbangga dengan baju yang aku jahit sendiri walaupun senget benget jahitannya, dan hodoh kalau dilihat dalam jarak yang dekat.

semester ini, aku ambil sewing skill class, one of the curriculum requirements in order to graduate form Tanah Konon Suci, through out the semester, aku managed to jahit satu skirt, satu top dan juga satu sulaman yang neck and ass-aching gila babi. tadi siang adalah assesment submission, jadi malamnya aku pakai juga walaupun hanya pergi melepak mapley.

dengan bangganya aku jalan mendada, walaupun orang tak tahu aku yang jahit sendiri baju ini.
yakin itu penting.

No comments: