Sypa sayang Kak Maria, Kak Enon, Kak Eju dan Kak Faiz.





mari aku kenalkan ahli dalam gambar.

gambar pertama:

makcik ni jarang dalam gambar, tapi still sama-sama dalam hati. nama dia Ijat, nama tipu dia Izzati. dia sungguh comel, dan mempunyai suara yang terlalu nyaring kalau dia jerit, tangan boleh automatis terlempang muka dia. dia gangster, apasal?

gambar kedua:

yang kedua ini adalah Hazeman, Kak Maria dan Princess. ada jugak Ain, tapi aku malas nak mention. haha. Kak Maria adalah kakak kegemaran aku dan Hazeman, dia kelihatan sangat sedap untuk dingendeng-ngendeng. best lah. Kak Maria, jadi kakak kitorang sebab Hazeman dengan Sypa takde kakak, walaupun Hazeman adalah kakak.

gambar ketiga:

jangan melampau boleh tak kalau ini pun tak kenal.

6 comments:

putihreddish said...

sgt sedap utk dingendeng-ngendeng??wau!!meletopz!!

Faiz Ismail said...

motif sayang aku tp gmbo aku tkdo?

putihreddish said...

die taruk gambo ko kt dalam hati la faiz..

Unknown said...

ntah sypa.. motif gambar akak pun takde??

addy said...

ntoh?motif gambo abg takde?

aposal sayang yg pompuan jer?

hahaha..nonono!!!!

lelaki pun kena sayang gak tau!

Syfa Nisa M said...

ish, ape pasal semua orang berebut syapa ni? jangan macamgini, beratur sorang-sorang.


syapa takde gambar dengan kak eju, kak faiz dgn kak enon, nanti dah ade nanti syapa letak.

tu lah sape suruh kekwat tanak tangkap gamba dengan syapa. (mak diva okayy!)

yang abang jimi pulak, oooo, dah cucuk-cucuk samapai separuh mati, ada hati mintak orang sayang!