kawan-kawan aku paling manis dalam dunia! nyam nyam.

hari ini dan semalam, seperti yang telah diperkatakan, aku makan free, semalam rumah Kak Faiz(terima kasih bagi makan!) dan Abang Hairi(sypa nak culik saffiyah boleh?), first time masuk dalam budaya aku, jenis pergi berbuka rumah orang lepas tu lepak sampai malam pekat. haha, tapi enjoy okaayy. dan seperti biasa, aku dan Yen perform. haih.

apa yang ingin dikupas disini, aku kekaguman melihat betapa utuhnya friendship Mumu dan akak-akak dan abang-abang senior ini. mereka cukup rapat, dan berperangai budak-budak, dan nakal gilaaaaa. (aku sedang merajuk dengan Kak Maria, apesal?)

tapi seronok lah kan, ada friendship macamtu, yang membawa kepada friendship aku dan kawan-kawan lain (sila rujuk gambar di entri-entri dibawah). kali ini aku betul-betul bersyukur ada kawan macam mereka, mereka angkat aku dari rebah. tu yang best tu.

dan ini first time ibubapa aku approve secara terang-terangan, kawan-kawan yang lain tu, mereka diam saja.

seronok kan berkawan-kawan mengawan tanpa ada kusut masai, huru-hara. kan? kan?

oh, nota tambahan: mahu lihat gambar aksi kegemilangan kami, sila jengah di sini dan sini.

3 comments:

Faiz Ismail said...

welcome to the hood babe!! :)

putihreddish said...

motif nk merajuk ngn akak????takmo la majuk2..cmne kite nk jalankan misi kite bersama??

huhuhu..ye laaa..syfa dh maju selangkah ke hadapan..=( dh de calon katenye...

amboiamboiamboi~~

Syfa Nisa M said...

terima kasih lagi kak Faiz!

kak Maria, isk isk, kang kena lagi teruk dengan syfa kang.