KAKAK-KAKAK YANG MACAM ADIK AKU.


ha, sekarang ini sudah ada gambar semua kakak:

  • berbaju maroon itu adalah Kak Faiz, dia kira pendiam ke ataupun dia memang banyak gelak dari cakap?
  • apa sebenarnya warna baju Kak Enon eh? ah, yang baju biru tudung hitam, ah, dia mungkin tidak bercakap ketika dalam tidur sahaja.
  • gadis yang sudah jadi tetunang orang, Kak Iju, badan aku lebam sebab dia mempunyai tangan yang pantas dan tangkas.
  • cik jubah tudung hitam putih, Kak Maria: ibu angkat aku. AHAHAHAHA.(harus lah sentap makcik ni jika membaca ini.)
  • yang umpama Ikin Mawi adalah Sheima, dah nak kahwin tahun depan, kuaja laaaa.
yang penting, saya sayang anda semua. kalau anda belanja saya.

okay, minggu ini, ada beberapa aktiviti yang perlu dilunaskan dan beberapa tempat untuk dituju.

  1. Aeon - untuk membeli bra warna kuning neon yang sudah menjadi idaman. uu-yeah.
  2. Jalan Tar - untuk membeli tudung yang telah diberi duitnya oleh Ijat, Mumu dan Encik Tua Hairi.
  3. Sg. Wang - untuk membeli envelope clutch yang sudah aku perhatikan dari sebelum raya.
  4. Rumah Syam - untuk makan free. hello, apa lagi?
  5. Rumah Lye - lama tidak pulang ke markas, aku mahu lambung-lambung Addin dan Amzar.

5 comments:

Faiz Ismail said...

aku pendiam eh? hebatla~

Encik Puaka said...

kakak puaka?

Unknown said...

hahahaha.. faiz pendiam!!

Faiz Ismail said...

kak iju, jgn motif sgt ok...

putihreddish said...

ibu angkat??ibu angkat pon layankan je laaaa..yg penting ibu angkat ni rock kan????

rock ooo...hehe~=)