ipoh+lelaki kacak+"darling" idols.

kerja gila 2009,
gap exam 3 hari, aku ambil keputusan pergi ipoh, menonton akmal, luqman juga mirja.
jam 12.30 aku bergerak, jam 3 aku sampai.
jam 4 kids dah mula beraksi,
gig pertama setelah setahun lebih tidak ke gig, akibat hati patah,
dan juga tiada peneman.

tapi pegi ipoh aku langgar je sorang-sorang.
hati dah kering habis dengan keputusan sendiri.
sampai sana, ijat ambil, minum sekejap lalu ke tempat kejadian.

"boys ipoh kacak-kacak kot."

seronok menonton, syema mesej,
beliau dan arif mahu datang.
lagi sekor buat keje gila.

itu ini itu ini,
kepala pening, seharian tak makan.
aku tidak akan lupa muntah buih warna putih.
hadiah untuk longkang rumah fahmi.

pulang ke kl jam 2,
lebih kurang.


ulasan untuk Public Murder: sebagai permulaan, mereka berjaya.
ulasan untuk keseluruhan: i had fun, real fun.

tapi bapak penatnya.

No comments: