aku tak rasa umur aku 22, aku kecil lagi.

seronok doul lepak dengan budak kecil. sebab diorang tidak pernah buat aku rasa seperti bermasalah.

juga telah aku mention seorang daripadanya sebijik ex lover. rupa, cara jalan dan juga cara bercakap serta rythm gelak. sama gila.

nah, i dont need another destroyer. not anymore.

tapi pentingnya aku mahu beritahu, aku memang perlukan mereka. sebab diorang best. aku tidak ada masalah menjadi perempuan tunggal jika keluar dengan mereka walaupun aku sebenarnya sering buat keadaan jadi odd jika berada di sekeliling lelaki. sebab mereka buat aku selesa.

kadang-kadang, berurusan dengan orang yang dah besar, susah. seperti contoh, staff student affair di tanah konon suci, kurang ajar, bercakap tentang masalah aku dengan loan sambil menaip apa benda bodoh agaknya di komputer dia.

aku takde duit. aku ada banyak masalah yang memerlukan duit. aku ada orang lain yang aku kena bantu. tolong faham. jangan buat tak reti. jangan rasa best sangat bila kau tengok orang macam aku terkial-kial minta kau tolong. kau dibayar sebab kena tolong orang yang bermasalah macam aku.

apapun, aku masih appreciate kawan-kawan aku yang sudah dewasa. aku masih perlukan mereka. jika tidak mana mahu aku cari makanan jiwa?

2 comments:

Shakina Amirudin said...

oit ko
hahaha
;)
aku pun memerlukan duit

Psychopath said...

haah dol..staff mmg cem sial...ko rogol jek..