memang tak sudah-sudah kan?

kasihan sebab banyak sangat masa terluang waktu cuti ini, tidak tahu mahu buat apa, lalu ajak kawan-kawan = stalk blog orang lepas itu kutuk ramai-ramai sebab berangan blog itu aibkan mereka.tak puas hati lagi, kutuk pulak lagi orang yang tidak ada kena-mengena.pulak tu, dengan klisenya mengutuk dekat virtual community site.

alahai, terasa pedasnya kah?

cuba beri buah fikiran yang bernas, or at least cakap sesuatu yang berlandaskan fakta, bukan dengan kutukan yang tiada isi, sebab aku sudah cukup dewasa untuk kutuk-mengutuk ala budak perempuan tingkatan 2. hingusan sangat.

sebab korang tak best, sebab korang tak true.takde point nak kutuk, cakap orang bajet perfect.aku tunggu sampai bila korang mahu bawa perangai korang itu.

nilai diri sendiri dulu dol, baru cakap orang.

nak bengang tak tentu pasal, lepastu cari geng yang konon-konon sama teraniaya, dan sama-sama claim aku aibkan orang dekat blog aku, apa masalah sebenarnya.
hello kembali, kau bukan orang penting, jauh sekali selebriti untuk aku gosip-gosipkan, sila berpijak di atas bumi yang nyata.

aku seronok setiap kali dapat tahu kalian stalk blog aku, sebab rasa macam mahu tulis lagi banyak, tulis secara samar-samar, supaya kalian panas punggung dan hentam aku lagi dan bengang sendiri, aku suka rasa itu, benar.

and one more thing, benda yang kalian gelak-gelakkan itu, at least itu satu usaha mak bapak aku, dan ianya juga alhamdulillah membantu, nak harapkan lalang, makin semak halaman rumah aku.

dan oh ya, mak bapak kalian, ada buat apa ya?
jangan usik apa-apa tentang mak bapak aku, tak perlu beritahu orang yang kalian itu kurang ajar, biar aku seorang saja yang tahu.

No comments: